de olika kategorierna

När jag publicerar recept och bilder så kommer de att hamna på förstasidan här på bloggen (”hem”) men även under någon av bloggens tre kategorier; ”recept”, ”inspiration” eller ”om projektet”.

- Under ”recept” hittar du en lista över alla recept som publicerats i bloggen. Recepten är i sig indelade i olika kategorier och när du klickar på något av dem öppnas de upp i ett nytt fönster.

- Under ”inspiration” kommer det att finnas fotografier av bakverk, årstider, olika miljöer, ja lite allt möjligt. Helt enkelt bilder jag tycker om! Fotona är tagna av mig och skulle det hända att jag lägger upp bilder tagna av andra så skriver jag ut det nedanför bilden.

- Under ”om projektet” finns det information om mitt projektarbete, lite idéer och planer för bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0