vår?!

Dagarna går och än är det fortfarande vinter här i Norrköping! Tror jag? Men det blir mörkt senare om dagarna nu, snön har nästan smält bort och idag regnar det faktiskt, det kanske kan räknas som vårtecken?! Jag hoppas i alla fall på att träden får knoppar snart och att fåglarna börjar sjunga sina vårsånger. Tänk när man kan hänga in sin tjocka vinterjacka i garderoben och plocka fram vårkläderna… dit längtar jag! Till dess får jag väl ta och nöja mig med att kolla på gamla foton jag tog förra våren.. Så många fina blommor, fåglar och färger. Och så får vi inte glömma det härliga ljuset! För ljusare och längre dagar är nog nästan det bästa med våren tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0